Brezplačna dostava za vse nakupe nad 79,99 €
Personal menu
Išči

Pogoji poslovanja

Ti pogoji določajo postopek naročanja, plačila, dostave in vračila blaga, ki je ponujeno na spletni strani www.ullapopken-croatia.hr. Prodajalec blaga, ponujenega na tej strani, je Ulla Stil d.o.o. Av. Dubrovnik 16, 10000 Zagreb, Kupec blaga pa je obiskovalec spletne trgovine, ki izbere vsaj en izdelek, izpolni elektronsko naročilnico in jo pošlje prodajalcu. Vse navedene cene so maloprodajne in vključujejo DDV.

Registracija

Kupec se lahko registrira na spletni strani www.ullapopken-croatia.hr. Ob registraciji mora stranka vnesti svoj elektronski naslov in geslo. Za nakup artiklov preko spletne trgovine kupcu ni treba biti registriran.

 

Naročanje izdelkov

Blago se naroča izključno po elektronski naročilnici; košara. Stranko prosimo, da vnese kontaktne podatke in navede svoj naslov in naslov za dostavo, da zaključi postopek naročanja. Če prodajalec določenih artiklov ne more dostaviti, bo kupca o istem obvestil po elektronski pošti v največ 3 delovnih dneh. Naročanje blaga je možno 24 ur na dan, 7 dni v tednu, razen v primerih, ko je na strani navedeno nasprotno. Vsa naročila, prejeta v petek po 16. uri ali praznikih, bodo obdelana prvi naslednji delovni dan.

Po zaključku naročila bo kupec po elektronski pošti obveščen o prejemu naročila. Če je izbrano plačilo z bančnim nakazilom, mora kupec v skladu s podatki o plačilu, navedenimi v potrditvenem elektronskem sporočilu, izvršiti plačilo v roku 3 delovnih dni na račun Prodajalca. Če je izbrano plačilo s kreditno kartico, se kupčeva kreditna kartica bremeni za celoten znesek naročila po pošiljanju blaga s kurirsko službo.

V primeru preklica naročila, ko je naročeno blago že odposlano, se kupcu zaračuna strošek dostave v višini 6€ (DDV je vključen). Kupec je dolžan plačati navedeni znesek na TRR Ulla Stil d.o.o. v roku 7 dni od prejema računa za dostavo. Račun za stroške dostave kupcu bo izdan na naslov za dostavo, ki ga je vnesel ob naročilu.

Plačilo za blago

PLAČILO PO POVZETJU

Če ste izbrali plačilo po povzetju, vam po prejemu naročila in potrditvi le-tega pošiljko pošljemo na vaš kontaktni naslov, ob prevzemu pošiljke pri kurirju pa morate plačati odkupnino v vrednosti naročenih artiklov z DDV + stroški pošiljanja. Mednarodna poštnina ne podpira plačila po povzetju.

PLAČILO S SPLOŠNIM PLAČILOM PLAČILO ALI INTERNETNO BANČNIŠTVO

Kupec je dolžan plačati s splošno položnico ali internetno banko v 24 urah od trenutka naročila, mi pa ga bomo poslali po izvedbi naročila. V referenčni številki je potrebno navesti številko naročila, plačilo pa se izvede na IBAN HR4823400091110492807 odprt pri Privredni banki Zagreb d.d

. PLAČILO VIRMAN (DRUŽBA)

Po oddaji naročila in v 24 urah vam bomo po e -pošti, ki ste jo navedli pri naročanju, poslali ponudbo. Naročeno blago plačate po ponudbi v roku 24 ur, po prejemu plačila pa bo naročeno blago poslano na vaš naslov.

PLAČILO S KREDITNO KARTICO

Na strani WSPay izberite vrsto kreditne kartice, s katero plačujete, in vnesite zahtevane podatke. Ko potrdite svoj nakup, boste videli potrditev naročila, ki bo poslana na vaš elektronski naslov. Sistem WSPay vam bo po e-pošti potrdil avtorizacijo vaše kartice za določen znesek. Zaradi vaše zaščite nam sistem WSPay ne dovoljuje, da zaračunamo več od odobrenega zneska ali si ogledamo številko vaše kreditne kartice.

 

Varnost

Zavezani smo k varovanju zasebnosti vseh naših strank. Zbiramo le potrebne osnovne podatke o strankah spletnih trgovin, ki so potrebni za izvajanje transakcij in naročil. Vsi uporabniški podatki se strogo hranijo in so na voljo le zaposlenim v spletni trgovini Ulla stil d.o.o, ki so odgovorni za spoštovanje načel varovanja zasebnosti.

Pri plačevanju s karticami v naši spletni trgovini uporabite WSpay ™ - napreden sistem za varen sprejem plačilnih kartic prek interneta.

WSpay™ zagotavlja popolno zaupnost podatkov o vaši kartici od trenutka, ko jih vnesete v plačilni obrazec WSPay. Podatki o plačilu se šifrirani posredujejo iz vašega spletnega brskalnika banki, ki je izdala vašo kartico. Ulla Stil d.o.o. nikoli ne pride v stik s popolnimi podatki o vaši plačilni kartici. Prav tako so podatki nedostopni niti zaposlenim v sistemu WSpay™. Izolirano jedro neodvisno prenaša in upravlja občutljive podatke ter jih ohranja popolnoma varno.

Obrazec za vnos plačilnih podatkov je opremljen z najbolj zanesljivo SSL transportno kodo. Sistem uporablja kriptografsko napravo, certificirano v skladu s standardom FIPS 140-2 Level 3. WSPay izpolnjuje vse zahteve glede varnosti spletnih plačil, ki jih predpisujejo vodilne karticne blagovne znamke.

Način in stroški dostave

Naročeno blago vam bomo dostavili na vaš naslov po izbiri z ekspresno dostavo v 7 delovnih dneh od trenutka potrditve razpoložljivosti naročenih artiklov, razen če dostavna služba predpisuje poseben urnik dostave, ki velja za vaš naslov.

Strošek dostave se zaračuna 6€ za naročila manj kot 89,99€. Za vsa naročila, katerih vrednost je višja od 89,99€, se strošek dostave ne zaračuna. Storitve se samodejno zaračunajo v košarici.

Naročeno blago lahko brezplačno prevzamete v izbrani poslovalnici.

Način vložitve reklamacije potrošnikov

Spoštovane stranke, obveščamo vas o načinu oddaje pritožb potrošnikov. V skladu z zakonom o varstvu potrošnikov lahko pritožbo na kakovost naših storitev vložite pisno na naslov; Ulla stil d.o.o., Av. Dubrovnik 16, 10 000 Zagreb ali po e-pošti na info@ullapopken-croatia.hr

Enostranska odpoved pogodbe

Potrošnik lahko brez navedbe razloga enostransko odpove to pogodbo v 14 dneh od dneva sklenitve pogodbe oziroma po njenem prejemu. Pravica do enostranske odpovedi pogodbe začne teči od datuma izročitve, torej od datuma osebnega prevzema pošiljke. Za uveljavljanje pravice do enostranske odpovedi mora potrošnik trgovcu posredovati pisno obvestilo, da odpoveduje pogodbo na naslov:

Ulla stil d.o.o Av. Dubrovnik 16 10 000 Zagreb Hrvaška ali mail info@ullapopken-croatia.hr

Obvestilo mora biti napisano na trajnem nosilcu podatkov in se lahko dostavi kot pismo poslano po pošti ali elektronski pošti. Če potrošnik uveljavlja svojo pravico do enostranske odpovedi, ne nosi s tem nastalih stroškov, razen neposrednih stroškov vračila blaga.

Denar vam lahko vrnemo po vrnitvi blaga osebno ali prevzetem pri dostavni službi na navedenem naslovu za dostavo,

Po pregledu vrnjenega artikla bodo sredstva izplačana na vaš IBAN v roku 7 delovnih dni. Potrdilo o prejemu obvestila o enostranski odpovedi pogodbe vam bomo brez odlašanja poslali po elektronski pošti.

Zamenjava blaga

Zamenjava blaga je možna za vse artikle v 14 delovnih dneh od prejema pošiljke. Zahtevo za zamenjavo blaga je potrebno poslati skupaj z blagom in kopijo računa na naslov:

Ulla stil d.o.o Av. Dubrovnik 16 10 000 Zagreb Hrvaška ali mail info@ullapopken-croatia.hr

Kupec sam izbere, ali želi izdelek zamenjati za enak izdelek druge velikosti ali barve ali za popolnoma nov izdelek. Kupec nosi stroške vračila blaga prodajalcu. Blago vrnite ali nam ga izročite brez nepotrebnega odlašanja, v vsakem primeru pa najkasneje v 14 dneh od dneva, ko ste nam poslali svojo odločitev o zamenjavi blaga. Kupec je odgovoren za morebitno poslabšanje blaga, ki je posledica ravnanja z blagom, razen tiste, ki je bila potrebna za ugotavljanje narave, lastnosti in funkcionalnosti blaga.

Če je vrnjeno blago nepoškodovano (originalne nalepke niso odstranjene, so v originalni embalaži), se kupcu pošlje izdelek druge velikosti ali barve ali popolnoma nov izdelek. Če je vrednost nadomestnega artikla manjša od 89,99€, se kupcu zaračuna poštnina v višini 6€ za pošiljanje nadomestnega artikla. Če je vrednost nadomestnega artikla višja od 89,99€, stroške pošiljanja nadomestnega artikla krije prodajalec. Če blago ni v dobrem stanju, če so etikete odstranjene, ni v originalni embalaži ali obrabljene, zamenjava ni možna. Če je vrednost novega izdelka manjša od prvotno kupljenega, je prodajalec dolžan kupcu vrniti razliko v roku 30 dni s plačilom na račun kupca.

*Spodnjega perila ne vračamo in ne menjamo.

Pritožbe

Kupec ima pravico do reklamacije v garancijskem roku. Pritožbe se pošiljajo na naslov:

Ulla stil d.o.o Av. Dubrovnik 16 10 000 Zagreb Hrvaška ali mail info@ullapopken-croatia.hr

z naslovom; PRITOŽBA, št. naročila. Kupec je dolžan izdelek v dogovorjenem roku vrniti prodajalcu na dogovorjeni naslov.

Reklamacija se šteje za veljavno, če izpolnjuje pogoje za reklamacijo v skladu z Zakonom o obligacijskih razmerjih in Zakonom o varstvu potrošnikov. Prodajalec je dolžan izdelek zamenjati ali kupcu vrniti celoten plačani znesek v 15 dneh po prejemu veljavne reklamacije.

 

Spletna platforma za reševanje potrošniških sporov (Platforma ORS)

člen 14(1) Uredbe (EU) št. 524/2013. Spletno reševanje potrošniških sporov, ki velja od 9. januarja 2016, določa obveznost trgovcev s sedežem v Evropski uniji, ki sodelujejo pri pogodbah o spletni prodaji ali storitvah in spletnih trgih s sedežem v Uniji, da so lahko dostopni. na svoji spletni strani posredujejo elektronsko povezavo do platforme ORS.

Spletna platforma za reševanje sporov (ORS) – povezava: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

Osebne informacije

Ulla stil d.o.o. se zavezuje, da bo pri uporabi spletne trgovine Ulla style vse zbrane osebne podatke uporabljal izključno za namene identifikacije. Ulla stil d.o.o. se zavezuje, da bo vaše podatke hranil zaupno in jih ne bo distribuiral, objavil, dal tretjim osebam ali jih dal na voljo tretjim osebam brez vašega predhodnega soglasja.

Elektronska komunikacija

Z obiskom spletne trgovine www.ullapopken-croatia.hr se strinjate z komunikacijo v elektronski obliki in vsi dogovori, obvestila, objave in druge vsebine, poslane v elektronski obliki, izpolnjujejo zakonski okvir, kot da bi bile pisne.

Sprememba pogojev nakupa

Ulla stil d.o.o. si pridržuje pravico do posodobitve in spremembe teh pogojev nakupa brez predhodnega obvestila, pod pogojem, da te spremembe začnejo veljati po objavi na tem spletnem mestu in veljajo za vse nakupe od datuma začetka veljavnosti novih pogojev nakupa.

Informacije o spletni trgovini

Ulla stil d.o.o. se po najboljših močeh trudi, da so podatki na straneh spletne trgovine ažurni in točni. Ulla stil d.o.o. ne more zagotoviti 100 % točnosti vseh prikazanih informacij o izdelkih in storitvah. V izjemnih primerih so možna neskladja med dejanskimi podatki in podatki, ki so na voljo na spletni strani. Ulla stil d.o.o. se zavezuje, da bo v vsakem takem primeru spremenil naročilo in se s stranko dogovoril o drugih možnostih. Prav tako fotografije izdelkov ne ustrezajo vedno izdelkom, ki so dejansko na voljo in jih je treba razumeti le kot informativno ilustracijo.

Vračilo ali menjava blaga je možna v primeru, da z naročenih artiklov niste odstranili originalnih etiket in ko imate originalne škatle, v katerih so bili artikli dostavljeni. Naročene artikle je možno zamenjati za enake artikle druge velikosti ali drug artikel (ali artikle).

V primeru reklamacije je kupec dolžan izdelek vrniti v dogovorjenem roku. Reklamacijo bomo šteli za veljavno, če bo s pregledom izdelka ugotovljeno, da izpolnjuje pogoje za reklamacijo v skladu z Zakonom o obligacijskih razmerjih in Zakonom o varstvu potrošnikov. V tem primeru bomo izdelek zamenjali ali vrnili celoten plačani znesek v 15 dneh po prejemu veljavne reklamacije. Pred vračilom reklamacije nas kontaktirajte na info@ullapopken-croatia.hr