Ti pogoji določajo postopek naročanja, plačila, dostave in vračila blaga, ki je na voljo na spletni strani www.ullapopken-croatia.hr. Prodajalec blaga, ponujenega na tej strani je Ulla Stil d.o.o. Av. Dubrovnik 16, 1000 Zagreb, kupec blaga pa je obiskovalec spletne trgovine, ki izbere vsaj en izdelek, izpolni elektronsko naročilnico in jo pošlje prodajalcu. Vse navedene cene so maloprodajne in vključujejo DDV.
Registracija
Stranka se lahko registrira na spletni strani www.ullapopken-croatia.hr. Ob registraciji mora kupec vnesti svoj e-poštni naslov in geslo. Kupcu za nakup artiklov preko spletne trgovine ni treba biti registriran.
Naročanje blaga
Blago se naroča izključno preko elektronske naročilnice; košarica. Kupec mora za zaključek postopka naročanja vnesti kontaktne podatke in mobilno telefonsko številko ter navesti svoj in naslov za dostavo. V kolikor prodajalec določenih artiklov ne more dostaviti, bo kupca o tem obvestil po elektronski pošti v roku največ 3 delovnih dni. Naročanje blaga je možno 24 ur na dan, 7 dni v tednu, razen v primerih, ko je na strani navedeno nasprotno. Vsa naročila prejeta ob petkih po 16. uri ali ob praznikih bodo obdelana prvi naslednji delovni dan.
Po izvedbi naročila bo kupec po elektronski pošti obveščen o prejemu naročila. Pri izbiri plačila z bančnim nakazilom mora kupec najkasneje v 3 delovnih dneh izvršiti plačilo na račun prodajalca v skladu s podatki za plačilo, navedenimi v potrditvenem elektronskem sporočilu. Pri izbiri plačila s kreditno kartico se ob pošiljanju blaga s kurirsko službo kreditna kartica kupca bremeni za celoten znesek naročila.
V primeru preklica naročila, ko je naročeno blago že odposlano, se kupcu zaračunajo stroški pošiljanja v višini 6 € (DDV je vključen). Navedeni znesek je kupec dolžan poravnati na žiro račun podjetja Ulla Stil d.o.o. v 7 dneh po prejemu dobavnice. Račun za strošek dostave bo Kupec izstavljen na naslov za dostavo, ki ga je vnesel ob naročilu.
Plačilo blaga
PLAČILO PO POVZETJU
Če ste izbrali plačilo po povzetju, vam po prejemu in potrditvi naročila pošljemo pošiljko na vaš kontaktni naslov, ob prevzemu pošiljke pri dostavljalcu pa ste dolžni plačati odkupnino v vrednosti naročenih artiklov. z DDV + znesek stroškov dostave. Mednarodno pošiljanje ne podpira plačila po povzetju.
PLAČILO S SPLOŠNO POLOŽNICO ALI S INTERNETNO BANČNO
Kupec je dolžan plačilo s splošno položnico ali internetno banko izvesti v 24 urah od trenutka naročila, odpremili pa ga bomo, ko banka izvrši naročilo. Pri klicu na številko je potrebno navesti številko naročila, plačilo pa se izvede na IBAN HR4823400091110492807 odprt pri Privredni banki Zagreb d.d.
PLAČILO VIRMANA (DRUŽBA)
Po oddaji naročila vam bomo v 24 urah poslali ponudbo na e-mail, ki ste ga navedli ob oddaji naročila. Naročeno blago po ponudbi plačate v 24 urah, po prejetem plačilu pa vam naročeno blago pošljemo na vaš naslov.
PLAČILO S KREDITNIMI KARTICAMI
Na strani WSPay izberite vrsto kreditne kartice, s katero plačujete, in vnesite zahtevane podatke. Ko potrdite nakup, boste na vaš elektronski naslov prejeli potrdilo o naročilu. Sistem WSPay vam bo po elektronski pošti poslal potrdilo o avtorizaciji vaše kartice za navedeni znesek. Zaradi vaše zaščite nam sistem WSPay ne dovoli, da bi zaračunali več od dovoljenega zneska ali videli številko vaše kreditne kartice.
Varnost
Zavezani smo k varovanju zasebnosti vseh naših strank. O kupcih spletne trgovine zbiramo le potrebne osnovne podatke, ki so potrebni za izvedbo transakcij in naročil. Vsi podatki o uporabnikih so strogo varovani in so na voljo le zaposlenim v spletni trgovini Ulla stil d.o.o., ki so odgovorni za spoštovanje načel varovanja zasebnosti.
Pri plačilu s kartico v naši spletni trgovini uporabite WSpay™ – napreden sistem za varno sprejemanje plačilnih kartic preko interneta.
WSpay™ zagotavlja popolno tajnost podatkov vaše kartice od trenutka, ko jih vnesete v plačilni obrazec WSPay. Podatki o plačilu se šifrirano prenašajo iz vašega spletnega brskalnika v banko, ki je izdala vašo kartico. Podjetje Ulla Stil d.o.o. nikoli ne pride v stik s popolnimi podatki o vaši plačilni kartici. Prav tako so podatki nedostopni niti zaposlenim v sistemu WSpay™. Izolirano jedro neodvisno prenaša in upravlja občutljive podatke ter jih ohranja popolnoma varne.
Obrazec za vnos plačilnih podatkov je zavarovan s transportno kodo SSL najvišje zanesljivosti. Sistem uporablja kriptografsko napravo, certificirano po standardu FIPS 140-2 Level 3. WSPay izpolnjuje vse zahteve glede varnosti spletnega plačevanja, ki jih predpisujejo vodilne kartične znamke.
Način in stroški dostave
Naročeno blago vam bomo s hitro dostavo dostavili na vaš izbrani naslov v 3 do 7 delovnih dneh, če so artikli v skladišču na Hrvaškem, oziroma v 10 do 14 dneh, če so izbrani artikli v skladišču v Nemčiji, in vse od trenutka. potrdila o dobavljivosti naročenih artiklov.
Strošek dostave se zaračuna 6 € za naročila manj kot 89,99 €. Za vsa naročila, katerih vrednost je višja od 89,99 €, se strošek dostave ne zaračuna. Storitve se samodejno obračunavajo v nakupovalni košarici.
Plačilo s kartico je obvezno za blago, naročeno za dostavo v poslovalnici.
Način oddaje pritožbe potrošnika
Cenjene stranke, obveščamo vas o načinu oddaje pritožbe potrošnika. V skladu z zakonom o varstvu potrošnikov lahko pritožbo glede kakovosti naših storitev podate pisno na naslov; Ulla style d.o.o., Av. Dubrovnik 16, 10 000 Zagreb ali po elektronski pošti na info@ullapopken-croatia.hr.
Enostranska prekinitev pogodbe ali odstop od nakupa
Potrošnik lahko brez navedbe razloga enostransko odstopi od te pogodbe v 14 delovnih dneh od dneva sklenitve pogodbe ali po njenem prejemu. Pravica do enostranske prekinitve pogodbe začne teči z datumom dobave, tj. od datuma osebnega prevzema pošiljke. Potrošnik mora za uveljavitev pravice do enostranske odstopa od pogodbe trgovcu posredovati pisno obvestilo, da odstopa od pogodbe na naslov:
Ulla stil d.o.o., Avenija Dubrovnik 16, 10 000 Zagreb Hrvaška ali na elektronski naslov: info@ullapopken-croatia.hr
Obvestilo mora biti napisano na trajnem nosilcu podatkov in se lahko dostavi kot pismo poslano po pošti ali elektronski pošti. Če potrošnik uveljavlja svojo pravico do enostranske odpovedi, ne nosi s tem povezanih stroškov, razen neposrednih stroškov vračila blaga.
Vračilo kupnine lahko izvedemo, ko nam blago osebno vrnemo ali prevzamemo pri dostavni službi na navedenem naslovu za dostavo.
Po pregledu vrnjenega artikla bodo sredstva izplačana na vaš IBAN v roku 7 delovnih dni. Potrdilo o prejemu obvestila o enostranski odpovedi pogodbe vam bomo brez odlašanja poslali po elektronski pošti.
Menjava blaga
Menjava blaga je možna za vse* artikle v 14 delovnih dneh od prevzema pošiljke. Zahtevo za zamenjavo blaga morate poslati skupaj z blagom in kopijo računa na spodnji naslov.
Kupec sam izbere, ali želi izdelek zamenjati za enak izdelek v drugi velikosti ali barvi ali za popolnoma nov izdelek. Kupec nosi stroške vračila blaga prodajalcu. Blago vrnite ali nam ga izročite brez nepotrebnega odlašanja, v vsakem primeru pa najkasneje v 14 delovnih dneh od dneva, ko ste prejeli pošiljko. Kupec odgovarja za vsako zmanjšanje vrednosti blaga, ki je posledica ravnanja z blagom, razen za tisto, ki je bilo potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in funkcionalnosti blaga.
Če je vrnjeno blago nepoškodovano (originalne etikete niso odstranjene, je v originalni embalaži), kupcu pošljemo izdelek druge velikosti ali barve ali popolnoma nov izdelek. Če je vrednost nadomestnega artikla nižja od 89,99 €, se kupcu zaračuna strošek poštnine v višini 6 € za pošiljanje nadomestnega artikla. V kolikor je vrednost nadomestnega artikla višja od 89,99 €, krije prodajalec stroške pošiljanja nadomestnega artikla. Če blago ni v brezhibnem stanju, če so bile odstranjene etikete, če ni v originalni embalaži ali če je bilo nošeno, zamenjava ni možna. Če je nov izdelek večje vrednosti od prvokupljenega izdelka, je kupec dolžan razliko doplačati ob naslednjem prevzemu blaga. Če je vrednost novega izdelka nižja od prvokupljenega, je prodajalec kupcu dolžan vrniti razliko v roku 7 delovnih dni s plačilom na račun kupca.
Obvestilo mora biti napisano na trajnem nosilcu podatkov in se lahko dostavi kot pismo poslano po pošti ali elektronski pošti. Če potrošnik uveljavlja svojo pravico do enostranske odpovedi, ne nosi s tem povezanih stroškov, razen neposrednih stroškov vračila blaga.
Vračilo kupnine lahko izvedemo, ko nam blago osebno vrnemo ali prevzamemo pri dostavni službi na navedenem naslovu za dostavo.
Po pregledu vrnjenega artikla bodo sredstva izplačana na vaš IBAN v roku 7 delovnih dni. Potrdilo o prejemu obvestila o enostranski odpovedi pogodbe vam bomo brez odlašanja poslali po elektronski pošti.
Če je bilo blago kupljeno v maloprodaji, je možna tudi zamenjava v roku 14 dni od dneva nakupa ob predložitvi računa. Predmeti, vrnjeni za zamenjavo, morajo imeti tudi originalne etikete in embalažo. Za artikle, kupljene na maloprodajnih mestih, ne vračamo denarja.
*Spodnjega perila ne vračamo in ne menjamo
Pritožbe
Kupec ima pravico do reklamacije v garancijskem roku. Pritožbe se pošiljajo na naslov:
Ulla style d.o.o. Av. Dubrovnik 16 10 000 Zagreb Hrvaška ali pišite na info@ullapopken-croatia.hr
z naslovom "REKLAMIRANJE" poleg številke naročila. Kupec je dolžan izdelek vrniti prodajalcu v dogovorjenem roku na dogovorjeni naslov.
Pritožba se šteje za veljavno, če izpolnjuje pogoje za reklamacijo v skladu z Obligacijskim zakonom in Zakonom o varstvu potrošnikov. Prodajalec je dolžan kupcu zamenjati izdelek ali vrniti celoten plačani znesek v roku 15 dni od prejema utemeljene reklamacije.
Platforma za spletno reševanje potrošniških sporov (Platforma za ORS)
Platforma za spletno reševanje sporov (ORS) -
link: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage
Osebni podatki
Podjetje Ulla style d.o.o. se zavezuje, da bo pri uporabi spletne trgovine Ulla style vse zbrane osebne podatke uporabljal izključno za namene identifikacije. Podjetje Ulla style d.o.o. se zavezuje, da bo vaše podatke varovalo kot zaupne in jih brez vašega predhodnega soglasja ne bo distribuiralo, objavljalo, dajalo tretjim osebam ali dalo na voljo tretjim osebam.
Elektronska komunikacija
Z obiskom spletne trgovine www.ullapopken-croatia.hr se strinjate, da komunicirate v elektronski obliki in da vsi dogovori, obvestila, objave in druge vsebine, dostavljene v elektronski obliki, ustrezajo zakonskim okvirom, kot da so v pisni obliki.
Sprememba pogojev nakupa
Podjetje Ulla stil d.o.o. si pridržuje pravico do posodabljanja in spreminjanja teh nakupnih pogojev brez predhodnega obvestila, pri čemer navedene spremembe začnejo veljati po objavi na teh spletnih straneh in veljajo za vse nakupe od dneva uveljavitve novih nakupnih pogojev.
Informacije o spletni trgovini
Podjetje Ulla style d.o.o. se maksimalno trudi za ažurnost in točnost podatkov na straneh spletne trgovine. Podjetje Ulla style d.o.o. ne more zagotoviti 100% točnosti vseh prikazanih informacij o izdelkih in storitvah. V izjemnih primerih so možna odstopanja med dejanskimi podatki in podatki, ki so dostopni na spletnih straneh. Podjetje Ulla style d.o.o. se zavezuje, da bo v vsakem takem primeru naročilo revidiral in se s kupcem dogovoril o alternativah. Podobno fotografije izdelkov morda ne ustrezajo vedno izdelkom, ki so dejansko na voljo, in jih je treba razumeti le kot informativno ilustracijo.
Vračilo ali zamenjava blaga je možna, če z naročenih artiklov niste odstranili originalnih etiket in imate originalne škatle, v katerih so bili artikli dostavljeni. Naročene artikle lahko zamenjate za enak artikel v drugi velikosti ali drug artikel (ali artikle).
V primeru reklamacije nam je kupec dolžan izdelek vrniti v dogovorjenem roku. Reklamacijo bomo upoštevali, če bomo po pregledu izdelka ugotovili, da izpolnjuje pogoje za reklamacijo v skladu z Zakonom o obligacijskih razmerjih in Zakonom o varstvu potrošnikov. V tem primeru vam bomo v roku 15 dni od prejema utemeljene reklamacije izdelek zamenjali ali vrnili celoten vplačani znesek. Pred vračilom reklamacije nas kontaktirajte na info@ullapopken-croatia.hr