Način in stroški dostave
Naročeno blago vam bomo s hitro dostavo dostavili na vaš izbrani naslov v 3 do 7 delovnih dneh, če so artikli v skladišču na Hrvaškem, oziroma v 10 do 14 dneh, če so izbrani artikli v skladišču v Nemčiji, in vse od trenutka. potrdila o dobavljivosti naročenih artiklov.
Strošek dostave se zaračuna 6 € za naročila manj kot 89,99 €. Za vsa naročila, katerih vrednost je višja od 89,99 €, se strošek dostave ne zaračuna. Storitve se samodejno obračunavajo v nakupovalni košarici.
Plačilo s kartico je obvezno za blago, naročeno za dostavo v poslovalnici.
Način oddaje pritožbe potrošnika
V nadaljevanju vas obveščamo o načinu oddaje pritožbe potrošnika. Pritožbo na kakovost naših storitev lahko v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov oddate pisno na naslov; Ulla style d.o.o., Av. Dubrovnik 16, 10 000 Zagreb ali po elektronski pošti na info@ullapopken-croatia.hr.
Enostranska prekinitev pogodbe ali odstop od nakupa
Potrošnik lahko brez navedbe razloga enostransko odstopi od te pogodbe v 14 delovnih dneh od dneva sklenitve pogodbe ali po njenem prejemu. Pravica do enostranske prekinitve pogodbe začne teči z datumom dobave, tj. od datuma osebnega prevzema pošiljke. Potrošnik mora za uveljavitev pravice do enostranske odstopa od pogodbe trgovcu posredovati pisno obvestilo, da odstopa od pogodbe na naslov:
Ulla style d.o.o. Av. Dubrovnik 16 10 000 Zagreb Hrvaška ali pišite na info@ullapopken-croatia.hr
Obvestilo mora biti napisano na trajnem nosilcu podatkov in se lahko dostavi kot pismo poslano po pošti ali elektronski pošti. Če potrošnik uveljavlja svojo pravico do enostranske odpovedi, ne nosi s tem povezanih stroškov, razen neposrednih stroškov vračila blaga.
Denar vam lahko vrnemo po vrnitvi blaga osebno ali prevzetem pri dostavni službi na navedenem naslovu za dostavo, pregledu vrnjenega artikla bodo sredstva izplačana na vaš IBAN v roku 7 delovnih dni. Potrdilo o prejemu obvestila o enostranski odpovedi pogodbe vam bomo brez odlašanja poslali po elektronski pošti.
Menjava blaga
Menjava blaga je možna za vse* artikle v 14 delovnih dneh od prevzema pošiljke. Zahtevo za zamenjavo blaga morate poslati skupaj z blagom in kopijo računa na spodnji naslov.
Kupec sam izbere, ali želi izdelek zamenjati za enak izdelek v drugi velikosti ali barvi ali za popolnoma nov izdelek. Kupec nosi stroške vračila blaga prodajalcu. Blago vrnite ali nam ga izročite brez nepotrebnega odlašanja, v vsakem primeru pa najkasneje v 14 delovnih dneh od dneva, ko ste prejeli pošiljko. Kupec odgovarja za vsako zmanjšanje vrednosti blaga, ki je posledica ravnanja z blagom, razen za tisto, ki je bilo potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in funkcionalnosti blaga.
Če je vrnjeno blago nepoškodovano (originalne etikete niso odstranjene, je v originalni embalaži), kupcu pošljemo izdelek druge velikosti ali barve ali popolnoma nov izdelek. Če je vrednost nadomestnega artikla nižja od 89,99 €, se kupcu zaračuna strošek poštnine v višini 6 € za pošiljanje nadomestnega artikla. V kolikor je vrednost nadomestnega artikla višja od 89,99 €, krije prodajalec stroške pošiljanja nadomestnega artikla. Če blago ni v brezhibnem stanju, če so bile odstranjene etikete, če ni v originalni embalaži ali če je bilo nošeno, zamenjava ni možna. Če je nov izdelek večje vrednosti od prvokupljenega izdelka, je kupec dolžan razliko doplačati ob naslednjem prevzemu blaga. Če je vrednost novega izdelka nižja od prvokupljenega, je prodajalec kupcu dolžan vrniti razliko v roku 7 delovnih dni s plačilom na račun kupca.
Obvestilo mora biti napisano na trajnem nosilcu podatkov in se lahko dostavi kot pismo poslano po pošti ali elektronski pošti. Če potrošnik uveljavlja svojo pravico do enostranske odpovedi, ne nosi s tem povezanih stroškov, razen neposrednih stroškov vračila blaga.
Vračilo kupnine lahko izvedemo, ko nam blago osebno vrnemo ali prevzamemo pri dostavni službi na navedenem naslovu za dostavo.
Po pregledu vrnjenega artikla bodo sredstva izplačana na vaš IBAN v roku 7 delovnih dni. Potrdilo o prejemu obvestila o enostranski odpovedi pogodbe vam bomo brez odlašanja poslali po elektronski pošti.
Če je bilo blago kupljeno v maloprodaji, je možna tudi zamenjava v roku 14 dni od dneva nakupa ob predložitvi računa. Predmeti, vrnjeni za zamenjavo, morajo imeti tudi originalne etikete in embalažo. Za artikle, kupljene na maloprodajnih mestih, ne vračamo denarja.
*Spodnjega perila ne vračamo in ne menjamo.
Pritožbe
Stranka ima pravico do pritožbe. Pritožbe se oddajajo pisno ali na e-naslov info@ullapopken-croatia.hr z naslovom "REKLAMACIJA" in številko naročila. Kupec je dolžan izdelek vrniti prodajalcu v dogovorjenem roku na dogovorjeni naslov. Pritožba se šteje za veljavno, če izpolnjuje pogoje za reklamacijo v skladu z Obligacijskim zakonom in Zakonom o varstvu potrošnikov. Prodajalec je dolžan v roku 15 delovnih dni od prejema utemeljene reklamacije izdelek zamenjati ali kupcu vrniti celoten vplačani znesek.
Platforma za spletno reševanje potrošniških sporov (Platforma za ORS)
Platforma za spletno reševanje sporov (ORS) -
link: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage